Sidestepping the Combinatorial Explosion: An Explanation of n-gram Frequency Effects Based on Naive Discriminative Learning

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Sidestepping the Combinatorial Explosion: An Explanation of n-gram Frequency Effects Based on Naive Discriminative Learning

Autor(en): Baayen, R. Harald; Hendrix, Peter; Ramscar, Michael
Tübinger Autor(en):
Baayen, R. Harald
Hendrix, Petrus
Ramscar, Michael
Erschienen in: Language and Speech (2013), Bd. 56, H. SI, S. 329-347
Verlagsangabe: Sage Publications Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1177/0023830913484896
ISSN: 0023-8309
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
610 - Medizin, Gesundheit
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: