dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
dc.contributor.author |
Kastner, Lydia |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2024-11-08T11:14:20Z |
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dc.date.available |
2024-11-08T11:14:20Z |
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dc.date.issued |
2022 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/158815 |
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dc.language.iso |
en |
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dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
dc.relation.uri |
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-74688 |
de_DE |
dc.title |
Can portrait drawing foster socio-emotional skills? : Development and experimental evaluation of evidence-based visual arts courses in the art museum to foster adolescents’ empathy and self-concept |
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dc.type |
PhDThesis |
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utue.kommentar.intern |
Erscheint auch als Online-Ausgabe |
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utue.personen.roh |
Kastner, Lydia |
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utue.publikation.seitengesamt |
xix, 233, LXXIII Seiten |
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utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von Lydia Marina Kastner |
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utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
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utue.publikation.swbdatum |
2410 |
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utue.publikation.fachbereich |
38 |
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utue.publikation.fakultaet |
7 |
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utue.artikel.ppn |
1905956843 |
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