Screening Smarter, Not Harder: A Comparative Analysis of Machine Learning Screening Algorithms and Heuristic Stopping Criteria for Systematic Reviews in Educational Research

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Screening Smarter, Not Harder: A Comparative Analysis of Machine Learning Screening Algorithms and Heuristic Stopping Criteria for Systematic Reviews in Educational Research

Autor(en): Campos, Diego G.; Fuetterer, Tim; Gfroerer, Thomas; Lavelle-Hill, Rosa; Murayama, Kou; Koenig, Lars; Hecht, Martin; Zitzmann, Steffen; Scherer, Ronny
Tübinger Autor(en):
Lavelle-Hill, Rosa
Murayama, Kou
Zitzmann, Steffen
Fütterer, Tim
Gfrörer, Thomas
Erschienen in: Educational Psychology Review (2024), Bd. 36 (1), Article 19
Verlagsangabe: New York : Springer/plenum Publishers
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1007/s10648-024-09862-5
ISSN: 1040-726X
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: