Which Class Matters? Juxtaposing Multiple Class Environments as Frames-of-Reference for Academic Self-Concept Formation

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Which Class Matters? Juxtaposing Multiple Class Environments as Frames-of-Reference for Academic Self-Concept Formation

Autor(en): Fleischmann, Moritz; Huebner, Nicolas; Marsh, Herbert W.; Guo, Jiesi; Trautwein, Ulrich; Nagengast, Benjamin
Tübinger Autor(en):
Fleischmann, Moritz
Hübner, Nicolas
Trautwein, Ulrich
Nagengast, Benjamin
Erschienen in: Journal of Educational Psychology (2022), Bd. 114, H. 1, S. 127-143
Verlagsangabe: Washington
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1037/edu0000491
ISSN: 0022-0663
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: