Reception of comics as a multimodal experience: approaches to (suitable) writing practices in German secondary schools

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dc.contributor.author Führer, Carolin
dc.date.accessioned 2022-06-10T11:58:18Z
dc.date.available 2022-06-10T11:58:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 2082-9310
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/128017
dc.identifier.uri http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-1280170 de_DE
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.15496/publikation-69380
dc.description.abstract Zweitveröffentlichung de_DE
dc.language.iso en de_DE
dc.publisher Universität Tübingen de_DE
dc.rights ubt-podno de_DE
dc.rights.uri http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_ohne_pod.php?la=de de_DE
dc.rights.uri http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_ohne_pod.php?la=en en
dc.subject.ddc 830 de_DE
dc.title Reception of comics as a multimodal experience: approaches to (suitable) writing practices in German secondary schools en
dc.type Article de_DE
utue.publikation.fachbereich Germanistik de_DE
utue.publikation.fakultaet Portal für Zweitveröffentlichungen der Philosophischen Fakultät de_DE
utue.opus.portal neuphil de_DE
utue.publikation.source Filoteknos, Bd. 10 (2020), S. 410-424 de_DE
utue.publikation.noppn yes de_DE

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